Re: Najszybszy rdzeń, czy przekroczono granicę 4GHz?

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 18:41:22 MET

Dnia Tue, 23 Dec 2008 17:52:16 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> Czas wykonania NOPa nie jest żadnym kryterium wydajności.
> W sensie oczywiście *reprezentatywnych* testów, a nie na
> zasadzie "zmierzę coś, w czym akurat mi wychodzą wysokie
> wyniki".

Ale nie musi być reprezentatywny :) NOP to taki skrajny przykład... równie
dobrze można porównywać MIPSy. BTW: nie chciałbym mieszać pojęcia
wydajności (ściśle powiązanej z wybranymi kryteriami) z szybkością, którą
IMHO powinien reprezentować czas cyklu maszynowego.

Ale żeby się zbytnio w sprzęt nie zagłębiać - szukam najwyżej taktowanego
procesora pecetopodobnego :)

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik