Re: Jak z cenami będzie po świętach?

Autor: Hubert <huberrt_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 10:43:20 MET

On 22 Gru, 10:21, "Kot Prezydenta" <cic...@gazeta.pl> wrote:

> Jak widać brak argumentów powoduje tylko że podszczekujesz na poboczach
> wątku :-)

Poświęciłem te 5 minut aby znaleść argumenty :
tu mamy kurs dolara w okresie od września mniej więcej :
http://www.money.pl/pieniadze/kurs/usd,787.html
tu mamy cenę pierwszego HP dv5 jakiego znalazłem na skąpcu, proszę
patrzeć tylko na cenę średnią :
http://www.skapiec.pl/wykrespopup.php?compid=406724
może można z tego wyciągnąć inne wnioski , ale ja to widzę tak -
jesienią cena tego HP zachowywała się bardzo podobnie do kursu, widać
mocne wzrosty, widać też spadki , ale od początku grudnia widzimy co
innego - kurs ma tendencje spadkową a cena HP wręcz odwrotnie .
pozdrowienia