Re: LAPTOP 2300-2800zł

Autor: MisterBogas <hubabuba_at_interia.pl>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 09:48:26 MET

On 22 Gru, 10:18, "szaradi" <szara...@poczta.onet.pl> wrote:
> WItajcie
> Możecie mi polecić laptopa z tego przedziału oczywiście bez Visty
> to na czym mi zależy to
> obry procek, pamięć przynajmniej 2G, kamerka, DVD RW, nie zintegrowana
> karata graficzna, lan 1G,
>
> jaka firma najlepsza ?
> jaka matryca (świecąca/matowa) ?

hmm może CALIFORNIA ACCESS? system kupujesz dodatkowo - nie narzucaja
sie :) a wyposażenie też wydaje sie dobre. Od roku uzywam TOSHIBY i
CALIFORNI nie mam zastrzeżeń

http://allegro.pl/item512427677_california_access_m161s_t9300_wsxga_glare_mps.html

ten link to oczywiscie przyklad (cena). glownym dystrybutorem jest
karen notebook (chyba dla nich jest skladany

pozdrawiam

Bogus eSss