Re: Jak z cenami będzie po świętach?

Autor: Kot Prezydenta <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Tue 23 Dec 2008 - 09:14:20 MET

Użytkownik "QkamCoSieDzieje" <qkam@-HWDSpamerom-poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:gioq3t$qud$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> I na prawde nie widzisz jak "zachowuja" sie ceny w okresie
> przedswiatecznym? Albo sprzedajesz jakies produkty niszowe, albo jestes
> altruista, ktory rozdaje za darmo sprzet.
> Aha, zeby nie bylo, ze sie nie znam... Ja na to patrze od strony
> producenta.

Janie wiem czy się znam czy nie znam, pisze o tym że nie można wszystkiego
uogólniać, a jak się zachowują ceny ? różnie, wszystko zależy od tego jak
sobie firma radzi, jak ma duże możliwości przetrzymania sprzętu etc. Waluty
poszły do góry więc i koszty zakupu sprzetu także, niestety wiekszośc osób
tych faktów nie kojarzy ze sobą i jak coś zdrożało to od razy widza w tym
spisek i probę wyłudzenia kasy z kieszeni klienta a to nie zawsze jest
prawda.

Poczekajmy jeszcze chwilę i poczytamy o bankructwach wielu firm, ktore
ciągneły wierząc że na koniec roku odbiją sobie a tu niestety wzrost kursów
walut uniemożliwił to i zatopil je. I tu uwierz wiem co mówię.