Re: brak kabla USB w nowej drukarce

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 23:12:51 MET

"Piotrek" napisał:

> 99% kabli dostarczanych ze sprzetem(od komputerow, przez monitory po
> drukarki) ma standartowa dlugosc.

To znaczy jaką? W centymetrach poproszę, jeśli łaska.

> to ze dokupic sobie mozesz inne to jest niejako oczywiste.

Wiesz, nigdy w życiu nie kupiłem kabla zasilającego osobno, wszystkie które
mam były były dołączone do jakiegoś komputera, monitora, drukarki, skanera
czy dysku. I jak tak patrzę na wieszak z tymi kablami, to żadnego standardu
nie widzę. Zwłaszcza jak patrzę na przewody od DELL-a ;-)

> standard nie oznacza ze sa tylko i wylacznie takie a nie inne kable.

Zatem nie ma standardu.

JoteR