Re: Niedroga drukarka - jaka?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 22:50:41 MET

Szymon Machel wrote:
> Z tym Win 98 to trochę nie wiem co Ci opdowiedzieć.
> Jak masz na myśli tak stareńki komputer, że tylko Win 98 pójdą
> to pojawi sie problem kabla. No bo teraz to chyba ciężko trafić
> jakąś drukarkę z kablem LPT. I na to trzeba byłoby zwrócić
> uwagę. Teraz USB króluje. Nie wiem nawet czy Wni98
> obsługiwały USB. Nie pamiętam.

Niby obsługuje USB, ale potrzebne są sterowniki, pewnie właśnie
na tym polega obsługa win98 lub jej brak w obecnych drukarkach.

I niestety właśnie mam na myśli bardzo stary komputer, to
jest sprzęt rzędu Celeron A + 64MB ramu i szybszy tej osobie
nie jest potrzebny, służy tylko i wyłącznie do pisania
i drukowania dokumentów.

--
Pozdrawiam
  __