Re: LAPTOP 2300-2800zł

Autor: szaradi <szaradii_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 21:29:42 MET

> Ale mnie nie satysfakcjonuje odpowiedź "bo może". Po prostu
> w większości przypadków upieranie się "ale bez Visty" wynika
> z niewiedzy i braku doświadczenia. Ja chcę uświadamiać, że
> upieranie się przy XP nie jest dobrym wyjściem.

w myśl zasady : dobre to co sprawdzone

> Bzdura. Na nowym sprzęcie działa lepiej niż XP.

być może masz rację o ile sprawdziłeś w ogóle jak działa XP i Vista na tym
samym sprzęcie, być może czas obalić stereosypowy model jednak ja nie mam
zamiaru ryzykować takiej kasy i na razie na vistę się nie zdecyduję.

> Jeszcze większa bzdura. XP jest porażką jeżeli chodzi o bez-
> pieczeństwo -- nawet z SP3. Tutaj Vista jest o niebo lepsza,
> od razu chroniąc przed wirusami z pen-drive i wieloma syfami
> pobieranymi z Internetu.

:) nic nie jest doskonałe, dla XP dobry firewall i Antywir / na dobrego
hakera i tak nie poradzisz, a Vista jest młoda, nie z jednej dziury już
kożystają włamywacze, my dowiemy się dopiero po czasie.