Re: XEROX Phaser 6125 N - opinie.

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 18:00:00 MET

news:giod77$3p8$3@polsl.pl...

> Średni pomysł.

...ponieważ...?... przy moim przebiegu gdzie toner do LJ 6P starcza na 2
lata...?

> Ale do jakich zastosowań ten kolor? Zdjęcia? Tekst? Schematy?

Wszystko oprócz zdjęć, jak napisałem zdjęcia to fotolaby.
A teraz drukowałem sobie karteczki świąteczne na paczki za pomocą
Micrografix Windows Draw 6 który kiedyś dostałem od HP w promocji z kartkami
Foto. Czyli takie kolorowe arty. A kartki foto ostatnio oglądałem to
zszarzały i wyrzucę je raczej, może ze dwie przez te kilka lat użyłem.
Poza tym tabelki przydały by się w kolorze czasami, jakieś grafy, schematy..
a teraz nie chce mi się zciągać plujki z szafy i babrać z zapchanymi tuszami
a miejsca na dwa nie mam.

> PS. Zostaw sobie lepiej też laserówkę B/W, bo zazwyczaj kase-
> ty - nawet z czarnym tonerem - do kolorowych laserówek są
> malutkie i wściekle drogie.

Wyrzucać jej nie będę, może znajdzie miejsce w innym pokoju gdzieś
zakamuflowana..
Oglądałem jeszcze z używek na aledrogo serię HP 4600 kolor ale to bydle
wielkie - wysokie i tonery to już trochę kosztują. A przebiegi... dziwnie
małe jak na takie kombajny i "po dokładnym przeglądzie serwisowym" kojarzy
mi się z wypucowaniem szmatką aby się błyszczała z zewnątrz.

Pozdrawiam.

--
Irokez