Re: LAPTOP 2300-2800z?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 17:03:24 MET

On Mon, 22 Dec 2008 16:50:16 +0100, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>A poczytaj sobie warunki MSDN AA. Na takim systemie nie wolno
>grać, nie wolno robić projektów komercyjnych, nie wolno wielu
>innych rzeczy. A po ukończeniu studiów za te 2-3 lata musisz
>i tak kupić komercyjny system.

A jak ktoś nie robi na laptopie komercji to co - wbrew pozorom jest
dość dużo takich ludzi? Jak jest np. pracownikiem uczelni a nie
studentem to tez jest objęty MSDNAA - odpada argument o 2-3 latach
pomijając że zwykel po 2-3 latach następuje wymiana sprzętu na nowszy.

>MSDN AA służy do *zupełnie czego innego*. Nie dostaje się
>systemu za darmo wcale.

No popatrz - jako pracownik uczelni jednak dostaje. Za darmo. No
powiedzmy - jako dodatek do wypłaty.

>Oczywiście, że Linux jest lepszym rozwiązaniem w tej kate-
>gorii. Problem w tym, że *niestety* większość rynku woli
>netbooki z Windows. Co mnie mocno martwi, bo bardzo chętnie
>bym kupił Eee PC 901 z Linuksem, ale a) nie ma go w sklepach,
>b) jak już jest to ze 100-200 zł droższy niż wersja z WinXP.

Nie wiem jak jest w przypadku 901 ale mam 1000H w wersji linuxowej
obok siebie. Tańszy był o ~200 zeta od tego w XP.

Zdrówko