Re: Domowy serwer

Autor: Olek <olo_at_usuntodigitalline.eu>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 15:39:07 MET

Mariusz Kruk wrote:

> A czym się różni "drukarka z interfejsem sieciowym" od drukarki + print
> serwera, hę?

ano tym, że nie każda drukarka chce z takim serwerem współpracować - i
tu szczególne problemy dla drukarek HP, poza tym często w tanich
serwerach wydruku nie ma bufora - czyli wysyłając cokolwiek do
drukowania komputer prawie "stoi w miejscu".
Generalnie bawiłem się takimi serwerkami i nigdy nie było idealnie.
Instalowałem też często drukarki z lanem i tam problemów BRAK.