Router WiFi

Autor: gordon <ja_at_moj.komputer.w.dom.pl>
Data: Mon 22 Dec 2008 - 10:18:23 MET

Witajcie,

Bardzo Was proszę o doradzenie, który router WiFi wybrać.
Najważniejszą funkcją jaką powinien on posiadać to TTL+
(dostawca mnie męczy TTL`em = 1 ;) i obsługiwać WPA/WPA2.
W zasadzie pozostałe funkcje to drugorzędna sprawa - nie
potrzebuję wbudowanych super firewalli, czy innych tego typu
wynalazków, ale np. QoS może się przydać. Gdyby jeszcze
w zestawie znajdowała się karta USB byłoby pięknie,
bo nie musiałbym ciągnąć kabla do stacjonarki.

Zastosowanie w 100% domowe - stacjonarka + laptop.

Będę wdzięczny za zaproponowanie czegoś z aktualnej oferty
naszych sklepów.

Pozdrówka i z góry dziękuję za poświęcony czas :)
gordon