Re: Jaki Laptop 13.3, 14 ew lekka 15?

Autor: Michał Pysz <pysz.michal_at_wp.pl>
Data: Sun 21 Dec 2008 - 20:58:21 MET

> Ciekawa propozycja, ale do Fujitsu mam osobisty uraz. Przerabialem temat
> Amilo i byla masakra. Padl w kolejnosci naped, dysk i zglupial wiatrak
> na CPU (dziala teraz tylko binarnie: wyl / maks). Byc moze sie to
> zmienilo, ale wolabym nie ryzykowac.
Dają 3 lata gwarancji więc się nie martwię zbytnio narazie :-)

Zresztą używam od dwóch lat ich monitor P19-2 i problemów żadnych nie
ma. A nadal trudno kupić coś co ma równie przyjazny obraz.

> Na pewno ciekawa jest w tym modelu matryca matowa i jej rozdzialka.
No właśnie.. teraz praktycznie wszystko ma 1200x800, a to jednak trochę
mało, zwłaszcza w pionie.

Nie namawiam szczególnie, dałem tylko jako propozycję bo jest mało
laptopów na rynku które maja podobne parametry.

mp.