Re: Czujnik do wykrywania laptopów ?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sun 21 Dec 2008 - 09:37:41 MET

On Sat, 20 Dec 2008 21:56:35 +0100, " 666" <usunto@wp.eu> wrote:

>To dlaczego nie obrobili pustych bagazników?

Wystarczy poobserwować kto wkłada coś do bagażnika pod knajpą a kto
nie. Naprawdę najprostsze rzeczy zwykle wydają sie nieprawdopodobne a
jednak działają. Stań kiedyś w pobliżu takiej knajpy i poobserwuj jak
panowie np. pod knajpą wrzucają do bagażnika teczkę i płaszcz żeby
złotówkę na szatni zaoszczędzić.

>I dlaczego policjanci mówili o tych czujnikach - dla kawału??

Wiesz - na co dzień w pracy mam kontakt z policją bo w moich
obowiązkach leży nadzór nad pewnym systemem kamer w centrum Warszawy
(nie jest to miejski monitoring - tak dla wyjaśnienia). Bajki jakie
opowiadają policjanci na temat takich systemów już nawet nie powodują
u mnie uśmiechu - raczej zażenowanie że takie głupoty można
pierdzielić. Ktoś kto się nie zna może takiemu specowi np. uwierzyć że
malutka kamerka za kilkaset złotych ma zoom optyczny rzędu 200-300x -
a tak mi ostatnio tłumaczył jeden "spec" od monitoringu w KSP. Jak mu
pokazałem dokumentację to stwierdził że "mam poprzedni model".

Zdrówko