XEROX Phaser 6125 N - opinie.

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 18:53:31 MET

Witam.

Właśnie po ponad pół roku wytargałem do drukowania paru kolorowych duperelek
poczciwego HP DeskJet 895Cxi żeby stwierdzić, że czarny spłynął, zielonego
ni ma, zostało czerwono-żółte. Czarny uzupełniłem kupionym dwa lata temu
uzupełniaczem i... wpadłem na pomysła zakupu lasera kolorowego... Toner nie
wysycha.

Drukarki kolor nie używam bo na codzień pracuje HP LaserJet 6P która drukuje
tygodniowo 20-30 kartek. Kolor okazjonalnie się właśnie jak dziś przydaje,
może jak bym miał normalnie podłaczony to odrobinę więcej razy bym drukował.
A tak brak miejsca na dwa klocki.

Dwa dni temu w markecie musneło mi się przed oczami kolorowe Samsung i obok
niego identyczny konstrukcyjnie Xerox za około 600zł i tak sobie o tym
przypomniałem dziś. Znalazłem małe tanie Samsung ale toto jest
4-przebiegowe, ślamazarne i ma tylko USB (o czym niżej) - zaleta tanie
prochy.

Czego oczekuję od drukarki - jak już napisałem drukuję mało, tonery widzę
cena nie tragedia. Nie wiem czy się da je napełniać proszkiem. Jak jest z
jakością grafiki? Do zdjęć to mam fotolab.ale czasami się przyda coś w stylu
"draft" (czyba to co na ulotkach na zdjęciach widać ładny kwiatek to raczej
nie wyjdzie ? ;) ).
Druga istotna sprawa - obecnie mój HP działa podłączony do Print-serwera
HP - musi obsłużyć 3 kompy w sieci. Tutaj Xerox ma już wbudowany zarówno
Print-serwer jak i USB.

Teraz tylko proszę Was o opinie na temat pracy, czy podajnik papieru pracuje
porządnie jak w moim HP6P (a nie zacina się jak w wersjach HP 6L). Nie wiem
czy czasami nie używana jest paskudna metoda używania wszystkich kolorów do
produkcji czarnego jak to bywało w plujkach i jak z trwałością bębna czy co
tam jeszcze eksploatacyjnego jest.
Gwarancją Xerox się chwali 2 lata i to u klienta więc pod tym względem to
jest fajnie.

Dziękuję za wszystkie komentaże

Pozdrawiam.

--