Pobór mocy - teoria vs praktyka

Autor: muzzy4 <muzzy4_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Dec 2008 - 12:14:21 MET

Witam,

Mam dosc "duzy", niemalże Freudowski komputer. Po wpisaniu parametrow do
ponizszego kalkulatora mocy
http://www.antec.outervision.com/PSUEngine
Wylicza mi pobór mocy na poziomie 380W-420W (zalezy od interpretacji
niektórych pól).
W komputerze mam zasilacz 750W. Teoretycznie spora nadwyżka, a jednak po
restarcie systemu dostaje komunikat ze karta graf. nie dostaje
wystarczającej ilości mocy? Dodam ze PCI-E 12V mam podłączone do karty.
Czy ktoś wie dlaczego tak sie może dziać?

pozdrawiam
Muzzy