Re: brak kabla USB w nowej drukarce

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 22:59:56 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotrek"
>daja skretke przy drukarkach sieciowych ?
>jak w poprzedniej firmie zamawialismy HP seria 2xxx i 4xxx to nigdy zadnego
>kabla nie widzialem :)

HP dawało jeszcze ze dwa lata temu. Takie fajne czarne skrętki (ok. 3m
długości). Mam wrażenie, że przy Kyocerach ostatnio też mieliśmy.

--
\------------------------/ And God said, "LET THERE BE CATS!"...and was
| http://epsilon.eu.org/ |