Re: Czujnik do wykrywania laptopów ?

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 22:18:41 MET

Użytkownik "Jacek" <adres@moj.pl> napisał w wiadomości
news:qnawrk4lyydz$.oct6b1gjnngh$.dlg@40tude.net...

> Dziekuje ze szeroki usmiech na mojej twarzy:)
Vista po nacisnieciu przycisku wylaczenia
przechodzi w uspienie S3 w ktorym dziala WOL
i o ile moznaby go obudzic przez wifi (nie wiem czy jest taka mozliwosc ale
to calkiem prawdopodobne)
 to latwo by bylo odnalezc takie laptop w bagazniku .Zreszta to samo moze
byc z bluetoothem.
Zakladam ze starocie bez visty zlodziei nie interesuja.

pzdr