Re: brak kabla USB w nowej drukarce

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 22:11:21 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>PS.2. Jest *zwyczajem* od wielu, wielu lat, że drukarki są
> bez dołączonego przewodu. Sytuacja przeciwna jest
> wyjątkowa.

Poważnie? Od ładnych paru lat kupujemy już tylko sieciowe drukarki
(a tam zwykle dają skrętkę :->), więc nie wiem jak teraz wygląda rynek
na desktopowe drukarki. W każdym razie, wcześniej Centronicsy zawsze
dostawaliśmy (fakt, że kupowaliśmy praktycznie tylko HP, więc to mówi
raczej o jednej firmie niż o całości rynku).

--
[------------------------] W  zakłamaym  świecie  naga  prawda zostanie
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] uznana za pornografię.(Wojtek Moszko)