wirtualizacja na plycie Asus P5N7A-VM - Czy jest mozliwa

Autor: Miklewicz Marek <miklewicz_at_op.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 21:39:29 MET

Witam

Niedawno pytalem na grupie o wirtualizacje na plycie ASUS P5KPL-cm,
niestety poniewaz mialem problemy z ta plyta oddalem ja do sklepu i
teraz jestem na etapie dobierania innej plytym wybor wstepnie padl na
Asus P5N7A-VM na chipsecie nForce 730i (
http://www.komputronik.pl/Plyty_glowne/Asus_P5N7A_VM_GeForce_9300_MCP7A_S_/pelny,id,61746/
)
Czy ta plyta obsluguje technologie wirtualizacji, niby ma w nazwie VM
ale wole sie upewnic. Czy moze jest jakas inna, godna polecenia plyta z
technologia wirtualizacji, najlepiej ASUSA z RAIDem i ew. przyszlosciowo
powyzej 4 GB ramu?

--
Pozdrawiam
Miklewicz Marek