Re: g³owice HP "small"

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 20:39:26 MET

Marek pisze:

> Grozisz mi...? We¼ sobie lepiej nerwosol. Co ci siê nie podoba na tej
> aukcji ?

A regulamin allegro znasz? Zakaz reklamowania siê z aukcjami na usnecie
poza wyznaczonymi grupami dyskusyjnymi.
Poza tym zwyk³a netykieta te¿ tego zabrania. Takie wybryki s± i powinny
byæ têpione. Ju¿ nie jednemu zawieszono konto na allegro za spamowanie z
linkami do swoich aukcji na grupach!

> Lepiej polaczku we¼ odpowiedz na pytanie z w±tku, a nie bazgrolisz tutaj.

Oj, co¶ mi siê wydaje ¿e takim chamskim tekstem to sobie tak
"przychylnie" nastawi³e¶ Grafiego, ¿e je¿eli w poprzednim po¶cie tylko
straszy³, to teraz faktycznie zg³osi to do allegro.

Radzê, przepro¶ grzecznie kolegê Grafiego za chamski tekst i grupowiczów
za zbêdny spam, a mo¿e bêdzie Ci odpuszczone i nikt nie pode¶le info o
twoim zachowaniu do adminów z allegro.

--
STranger