Re: wodoodporne klawiatury w thinkapadach

Autor: Tomasz Finke <tom_at_ict.pwr.wroc.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 18:53:55 MET

Nex@pl pisze:

> W t2x na 100% nie ma czegoś takiego jak wodoodporna klawiatura :) W t4x
> nie rzuciło mi sie w to oczy, ale może jest...

T23 pozostawiłem kiedyś włączonego z otwartym ekranem na biurku pod
uchylonym oknem dachowym. Przyszła letnia ulewa i krople deszczu
wdmuchiwane przez wiatr zalały mi go całego. Po wyłączeniu, delikatnym
osuszeniu papierowym ręcznikiem bez przechylania i wydmuchaniu resztek
wody spod klawiszy działa bezproblemowo do dzisiaj. W T6x klawiatura
ma rynienki i kanały do odprowadzania wylanego płynu:

http://pl.youtube.com/watch?v=8Q9ugshAO58

W T43 też (podobno) jest taka klawiatura, ale otwór odprowadzający płyn
jest tylko jeden na środku obudowy.

T.