Re: czy zasilacz 300W pociągnie ten sprzęt?

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 07:55:09 MET

Użytkownik "doom3" <doom3mk@o2.pl> napisał w wiadomości
news:giembr$t78$1@news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "Klepa" <klepa89@nospam.gmail.com> napisał w wiadomości

> wystarczy, wlicz jeszcze koszta ubezpieczenia ;)
> sorry, ale wydaje mi sie, ze chciazby na etapie testu w fabryce... chieftecki
> sprawdzaja a delta, ktore lepsze sygnuja pozniej jako chiftec, reszte idzie na
> rynek tzw... nieswiadomego uzytkownika.

To powiedz dlaczego markowi producenci w serwerach i desktopach takie stosuja i
dzialaja latami lepiej niz wiekszosc markowych (odpowiednio zareklamowanych
zasilaczy) jak jest to w/g Pana sprzet dla nieswiadomego uzytkownika.Pracowalem
w serwisie producenta wiele lat www.css.pl i w wiekszosci byl sprzet delta z
roznymi tylko tabliczkami znamionowymi zaleznie jaki producent kupil, stosowane
sa/byly w maszynach ktorych zwykly smiertelnik nigdy na oczy nie zobaczy.

Mirek