Re: AspireOne - bateria 7h czy 3h ?

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 19 Dec 2008 - 01:42:39 MET

Seryozha wrote:
> Dziś byłem w MediaMarkt i na etykietce pod tym laptopkiem zobaczyłem
> info "czas trzymania baterii około 2 i pół godziny".
> To dlaczego producent pisał w danych technicznych, że trzyma 7 godzin?
>
> Jak to w końcu jest bo przymierzam się do jego kupna i właśnie ten parametr,
> że trzyma 7h mnie skusił najbardziej...

2 godziny to bateria 3-komorowa
około 5 godzin to bateria 5-komorowa.

Nie chę robić reklamy Carrefourowi, ale jest świetna
oferta do 24.12
Za 999zł masz Aspire One:
- dysk 80GB
- bateria 6-komorowa
- 1GB RAM
- WindowsXP

Takiej oferty w Polsce nie spotkasz. Pisałem o tym tutaj:
http://www.aspire1.pl/2008/12/06/aspire-one-a150-w-carrefour-za-999zl-raty-x10/

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,