Komputer & problem z Pene,m

Autor: Gupik <brudas25_at_NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 18:08:56 MET

Jest oto komp. [ nie mój ] , AMD Duron 650MHz , Płyta główna ECS K7VZA
, 512MB , zainstalowany Windows XP Z SP3 , płyta ma 2 porty USB 1.1
rozdzielone Hubem na dodatkowe 4 porty, kupiłem niedawno takiego pen,a
[http://www.ocztechnology.com/products/flash_drives/ocz_atv_usb_2_0_flash-drive
] [ 8GB ] , jak podłączę tego pen,a do kompa [ obojętnie czy
bezpośrednio do komputera czy tez przez Hub,a ] to przez kilka minut
komputer go widzi, dioda na penie mruga, a jak chce się coś skopiować na
niego to komp traci połączenie z nim, a np. pen Kingston,a 4 GB widzi
bez problemu i można na nim zapisywać, co to może być ??