HP 4180 - Regeneracja kartridza + zmuszenie do drukowania

Autor: Pawel 'Jarod' <PrawdziwyAdresJest_at_sygnaturka.xx>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 17:48:55 MET

Witam

Skończył się czarny tusz, więc wielce zadowolony wyciągnąłem
magiczny zestaw do regeneracji. Jakie to piękne! Zamiast płacić
xx zł za nówkę, wystarczy tylko "dać strzała" do środka i jedziemy
z drukowaniem... tak mi się przynajmniej wydawało. Raz już
go uzupełniałem i wszystko szlo bez problemu. Teraz ni cholery
nie chce drukować. Drukarka ciągle zgłasza błąd (brak tuszu).
Czasem udaje się wypluć stronę testową, wszystko wygląda w
porządku. Czy da się tą cholerną drukarkę jakoś zmusić do drukowania
i ominąć jakoś ten błąd? Dlaczego za pierwszym razem wszystko
poszło bezproblemowo, a teraz jest źle? Uszkodziłem kartridż?

Pozdrawiam