Re: Komputer bez monitora ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Dec 2008 - 08:32:08 MET

> Przeczytaj _dokładnie_ wątek, a nie bredzisz. Karta siedzi cały czas w
> komputerze, problem w tym, że komputer nie startuje z odłączonym monitorem.

Tak, tak grafika cały czas jest w PC.

> Ja bym spróbował uaktualnić bios, może w nowszej wersji dodali opcję
> dot. sprawdzania monitora.

Zonk w tym, że w ciągu kilku lat działania serwerka przewinęło się
przez niego kilka różnych grafik, procków i MoBo a efekt zawsze taki
sam. Obecnie jest tam PII 350 na jakieś MoBo mATX ze zintegrowaną
grafiką, audio, LANem. Jak tylko będę miał chwilę czasu to zerknę
co to za MoBo - bo jeśli dobrze pamiętam to pochodzi z jakiegoś
markowego kompa.