Re: Karty ATI HD4350 i wyjscie s-video

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 20:42:17 MET

Robbo wrote:
> A w jaki "magiczny" sposób z karty graficznej, w której obraz jest
> generowany czysto cyfrowo, sygnał trafia na monitory klasyczne VGA
> (analogowe złącze) ?

Dzieki wbudowanym w karte przetwornikom C/A (przy czym przetwarzany przez
nie sygnal to nie jest odpowiednik DVI).

 Wszystko jest możliwe (w końcu były/są karty z
> wyjściami S-video) ale to nie był temat mojego pierwotnego postu...

Wszystko jest mozliwe, ale to nie znaczy, ze "dvi badz hdmi mozna przejsc
na zwykly tv" - autor wypowiedzi napisal to w taki sposob, jakby to byla
kwestia jakiejs przejsciowki (jest tak jedynie w przypadku dvi-i, przez
ktory leci takze zwykly, analogowy sygnal vga).

k,