Re: uszkodzona bateria w laptopie

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 19:08:06 MET

Dnia Wed, 17 Dec 2008 17:56:50 -0000, "Grzegorz Nowak" <ask@me.com> w
wiadomości <gibegt$dm7$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

>No ryzyk fizyk ;) Z reszta wymiana lapa tez nie zaszkodzi, oszczedzanie
>raczej nie jest dla biednych!

Hmm... Póki co to lepszy laptop nie jest mi do niczego potrzebny :) -
office na tym hula aż miło a do bardziej wymagających prac mam
stacjonarny komp.

Pogooglałem trochę na temat resetowania baterii i znalazłem sugestię,
żeby rozładować całkowicie baterię i potem spróbować ją naładować od
zera. Na razie od 20 minut laptop idzie z baterią, która rzekomo jest
pusta, wygląda zatem na to, że ogniwa są w porządku i rozładowanie
powinno pomóc.

Tak czy siak, dzięki za sugestie i podpowiedzi.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>