Re: Wybor routera

Autor: Olek <olo_at_usuntodigitalline.eu>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 09:36:26 MET

leon wrote:

> Mam dylemat miedzy dwoma modelami routerow
>
> Pentagram Cerberus 6381-2
> http://optimeks-pclweb.systemb2b.com/pricelist/Item.aspx?PID=C0131288
>
> a Linksys EtherFast BEFSR41-EU
> http://optimeks-pclweb.systemb2b.com/pricelist/item.aspx?PID=C0410083
>
> mam troche zle doswiadczenia po 1 linsysie co co 30 s zrywal polaczenie i
> nawiazywal ponownie. z drugiej strony linksysy sa dosyc chwalone.
> Odnosnie penagramow opinie tez sprzeczne
>
> ma ktos doswiadcznie z tymi modelami ?
>
> leon

jako że sam zajmuję się dystrybucją linksysa nie polecam befsr41 -
konstrukcja sprzed dobrych kilku lat, nie rozwijana, poza tym miałem
takie dwa i oba były bardzo niestabilne (jak na początku cały linksys
zresztą) - poza tym kto kupuje router bez wifi (które zawsze możesz
wyłączyć)...

polecam WRT54GL w wersji 1.1 i flash jakimś alternatywnym softem np.
tomato - router nie do zajechania :)

pozdry
Olek