Re: Wybor routera

Autor: Tasiorsa <tasiorsa_at_poczta.fm>
Data: Wed 17 Dec 2008 - 02:54:48 MET

> Pentagram Cerberus 6381-2
> http://optimeks-pclweb.systemb2b.com/pricelist/Item.aspx?PID=C0131288

Od tego to ty sie trzymaj z daleka. Mialem toto i jak szybko kupilem tak
szybko oddawalem (kupilem bo klient chcial TANIO.
Przy wuiekszej ilosci jednoczesnych polaczen router sie zatykal...nie mowiac
ze w ogole reagowal z lekkim pol sekundowym opoznieniem.

> a Linksys EtherFast BEFSR41-EU
> http://optimeks-pclweb.systemb2b.com/pricelist/item.aspx?PID=C0410083

Mialem i 3 latka sluzyl ladnie i nie pamitalem ze mam router. Stabilny
prosty routerek. Do dzis go uzywam jako switcha.

A teraz troszke inaczej ja bym kupil Linksysa WRT54GL v.1.1 i wrzucil tomato
lub dd-wrt i mialbymsuper stabilny router z pelnym QoS za stosunkowo nieduza
kase :-)

--
Pozdrawiam
Krzysztof