Re: Projektor pod linuxem

Autor: Mariusz <mariusz_at_bipe.pl>
Data: Tue 16 Dec 2008 - 10:15:36 MET

> A projektor ma taka mozliwosc? Odbierania sygnalu video przez siec?
> Chyba siec sluzy w nim tylko do sterowania.

Z tego co widzę to ma. Pod windowsem instaluje się odpowiedni program
(AcerProjectorGateway)który łączy się poprzez sieć WiFi lub LAN z
projektorem i przekazuje do niego obraz.
Dlatego się zastanawiam czy jest jego odpowiednik pod linuxa.

.... kilkanaście metrów zabiłoby mnie cenowo. Projektor ma być
podwieszony w salce konferencyjnej pod sufitem

Pozdrawiam
Mariusz