Telewizor LCD FullHD do komputera i nie tylko

Autor: LUKY <luky1_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 15:00:38 MET

Witam,
jutro jade po telewizorek LCD. Po wielkich mękach z doborem odpowiednich
modeli stoje przed ostatecznym dylematem co wybrać. Sprzęt ma kosztować
max.2800 PLN, zdecydowałem się na dwa modele:
Toshiba XF350 40 cali - matryca S-PVA 2.800PLN
Samsung A536 40 cali - matryca ? 2.600PLN

ogólnie w Toshibie przeszkadza mi grubość telewizora (za to ma cieńką
ramkę) a w Samsungu ma wydaje mi się delikatniej gorszy obraz w
telewizji cyfrowej w której też będę go używał. Wiem że Toshiba nie
pozwala na Full HD przez D-SUB, natomiast ja i tak będę go miał
podłączonego przez 10m przewód HDMI-HDMI - rozumiem że wtedy mam FullHD ?:)

Co myślicie - wszystkie opinie mile widziane.