Re: Chłodzenie płyty innym niż standardowy

Autor: Paweł Ubysz <puby_at_WYWALwp.pl>
Data: Mon 15 Dec 2008 - 12:53:15 MET

Użytkownik "januszek" <januszek@polska.irc.pl> napisał w wiadomości
news:slrngkcfi3.m0u.januszek@gimli.mierzwiak.com...

> Swoja droga ten boxowy zestaw bylby niezly, gdyby nie to montowanie na
> wcisk-kolki, ktore mnie do rozpaczy doprowadza...

Byłby niezły , gdyby był cichszy niż traktor. Ja u siebie zmieniłem własnie
na radiator thermalrighta z cichym wiatrakiem , wiatrak wieje równolegle do
płyty i nic sie nie dzieje. Ale ja to zrobiłem głównie dla ciszy a nie
dlatego że było za ciepło. Teraz słysze tylko wiatrak z karty graficznej ,
ale jego nie sposób zdjąć bez straty gwarancji - chyba jednak sie przełamię
i to zrobię:-)