Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: Damian Skrycki <skrycki_at_gazeta.pl>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 14:52:50 MET
Message-ID: <gi333s$50n$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Piotrek pisze:
>> Specyfikacja jedno, a zawartość płyty i strony ze sterownikami to inna
>> inszość.
>
> no to tez oprocz czytania specyfikacji(zapewne na www producenta :) mozna
> sprawdzic tez strone ze sterownikami :) zaden problem.
> na CD bedzie w 99% to samo co na stronie(jesli chodzi o sterowniki)
>
To w takim razie po co jest ta specyfikacja techniczna produktu na
stronie i razem z drukarką dostarczana w formie książki?? Widzisz jak
jest w specyfikacji, to znaczy że będzie w sterownikach, a jak nie to
serwis ma potem problem, bo w dokumentacji drukarki (na stronie i tej
drukowanej dostarczonej z drukarką) jest czarno na białym że chodzi i
serwisant ma zrobić by działało lub niech dzwoni do swojego szefa i
ustala co dalej z tym fantem zrobić.:):)
Received on Sun Dec 14 14:55:13 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Dec 2008 - 15:51:04 MET