Re: Sklepy internetowe w USA

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 11:35:11 MET

Olek wrote:
> często po zapłaceniu waty, cła i kosztów wysyłki jest taniej o 20-30%
> niż we wsi

Nie przy obecnym kursie dolara. A nawet, jesli wyjdzie taniej, to i tak
lepiej troche doplacic i miec spokoj np. z gwarancja (choc nie wiem, jak
to wyglada u acera) i nie martwic sie, ze przesylka zaginie (owszem, masz
ubezpieczenie, ale mi szkoda byloby czasu i nerwow) albo zostanie
uszkodzona (taka krowa jest wyjatkowo delikatna).

Swoja droga z ciekawosci poszukalem recenzji i znalazlem to (recenzja
poprzednika - rozni sie chyba tylko prockiem i grafika).
http://laptopy.info.pl/recenzje_notebooki/Acer_Aspire_Gemstone_Blue_8920G/
30
I tak wypadl niezle.

k,