obudowa chieftec - głośne dyski

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Sun 14 Dec 2008 - 01:43:43 MET

Mam obudowę Chieftec LBX, z dyskami montowanymi poprzecznie.
Walczę z głośną pracą dysków w tej obudowie, a dokładniej z brzęczeniem
wszystkiego w tej obudowie.
Obecnie pracują tam 3 dyski. Na początku zamontowałem je w tych specjalnych
zatokach poprzecznych, ale ten mechanizm "wsuwania dysków" jest tak fatalny
że o mało nie zasilikonowałem na stałe tych sanek (fioletowy plastik)

Teraz próbowałem włożyć 3 dyski w zatokach 5,25 z użyciem prostych
metalowych sanek po parę złotych komplet. Efekt ? bzzzzzzzz, zzzzzzz,
bzzzzz. Wszystko w obudowie drga, włącznie z obudową :)
Wiem, że 3 urządzenia kręcące się z prędkością 7200rpm wprowadzają
wibracje, ale cholera polećcie jakich sposób na wyciszenie ich.
Nie chcę jakichś "sajlenserów" do dysków bo to znaczny koszt przy 3
sztukach, a planuję jeszcze dołożyć czwarty dysk (raid)

Polećcie jakieś rozwiązania, albo napiszcie o swoich. Komputer stoi obok
mnie, ale chyba niedługo wykuję dziurę w ścianie i przeprowadzę kable do
pomieszczenia 2m obok jak tylko znajdę sposób na włączanie tego pudła.

Dzięki