Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 13 Dec 2008 - 13:46:10 MET

> Ja dodam, ze gwarancja na dyski twarde Samsunga jest nie od dnia sprzedazy
> ale od daty produkcji - tak jest napisane na ich stronie internetowej.
> Bardzo to dziwne dla mnie.

dziwne jak sie nie doczyta o co dokaldnie chodzi.
jak sie nie ma karty gwarancyjnej i dowodu zakupu to licza gwarancje od daty
produkcji, w przeciwnym wypadku normalnie od daty zakupu.
podobnie jest z IBM/Lenovo i tez byli tacy co na nich psy wieszali ze
gwarancja od daty produkcji, a oczywiscie to nie prawda bo z dowodem zakupy
masz normalna gwarancje od dnia kiedy kupiles sprzet.

dla mnie to wygodne bylo bo jak sie mialo w firmie kilkaset sprzetow jednej
firmy i gwarancje na 3 lata i pudlo czystych kart gwarancjnych to poprostu
zawozilo sie takiego notebooka czy desktopa do serwisu i karte gwarancyjna
wypisywalem na miejscu zgodnie z data jaka mieli w systemie. najczesciej
roznice pomiedzy wyprodukowaniem a zakupem byly rzedu 1-2 mies wiec przy 3
latach roznica niewielka, a nie chcialo nam sie sciagac faktur z innego
miasta zeby miec dowod zakupu :)

--
pzdr
piotrek