Re: Samsung i polityka sprzedaży

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Sat 13 Dec 2008 - 13:12:07 MET

Użytkownik "Jacek" <adres@moj.pl> napisał w wiadomości
news:ggxr0iuqpzqo$.2iu3kmfmmkdx.dlg@40tude.net...

> dziwi mnie to, ze te sterowniki byly napisane i zostaly usuniete ze strony
> HP.

Bo byly z nimi problemy -uzytkownicy zawracali 4 litery supportowi
ze np nie dziala skanowanie w urzadzeniach wielofunkcyjnych pod 98
a przeciez sa sterowniki - wiec sterownikow juz oficjalnie nie ma i
wsparcia dla 98 tez :) -wyszlo taniej niz napisanie od nowa
 sterownikow dla garstki uzytkownikow.

pzdr