Re: Rozbudowa-upgrade laptopa

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 13 Dec 2008 - 00:20:16 MET

hyperlolek@gmail.com wrote:
> Ale druga z wersji AA1 ma wlutowaną kość1 GB...

Nie ma jeszcze specyfikacji drugiego AA1.

> Czy procesor też jest wlutowany w AA1?

Tak - jest wlutowany.

> Nie odpowiedziałeś na pytanie czy problem z wymiana procesora dotyczy
> tylko AA1 czy tak w ogóle laptopów?

W przypadku netbooków to raczej zapomnij, rzadko kiedy
też będzie możliwość wymiany procesora w laptopie
(chociaż bywały takie, że dawało to nawet sporo zysku
wydajności).
Nie chcę się powtarzać, ale to zależy od modelu. Trabant
z silnikiem Polo też dawał radę co nie znaczy,
że w każdym samochodzie dostosujesz do pracy inną jednostkę
napędową...

> Ano!

Święta to chyba zły czas na kupowanie takich
rzeczy ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,