Re: Podłączenie SATA 2,5" do płyty ATA/IDE 3,5" ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_o2.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 23:21:03 MET

OMSON <omson@o2.pl> w wiadomości <news:ghlohm$jeq$1@news.onet.pl> napisał/a:

> Jeśli ten 2,5" dysk SATA nie musi pracować stale w kompie to może lepiej

A jak musi stale pracować w kompie to już nie może być w kieszeni
zewnętrznej? Tyle że takiej z e-sata - wówczas nie ma różnicy w
wydajności...

> kupić kontroler IDE/SATA-->USB i podpinać (dysk) jak zwykły pendrive?
> Zobacz Unitek Y-103 albo Scythe Kama Connect II.

Każda sroka swój ogon chwali - ja używam kieszeni wellanda z e-sata, bardzo
wygodny wynalazek.

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
"Piętenko na czółeczko i kijeczek w dupeczkę zdrabniaczom"