Re: Przycinanie gier

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 23:10:15 MET

Osoba Radosław Sokół napisała na pl.comp.pecet:

> A czemu to chcesz *walczyć* z centrum zabezpieczeń?

SP1 znam i mi się podoba, a jak widzę te kompy w kawiarenkach,
które "mogą nie być zabezpieczone" czy jakoś tak to mnie coś bierze.

> I czy myślisz, że SP2 nie ma żadnych poprawek związanych
> z zastosowaniem w grach?

Ok, to jest zwyczajne lenistwo, ale czemu sądzisz że twórcy Worms 4
Mayhem mieli na uwadze działanie z SP2?

Okazało się, że problem nie do końca rozwiązany, bo Riddick dalej się
wiesza (robale za to działają wyśmienicie i to po kilka godzin bez
chłodzenia). Będę ten problem dalej męczył, ale na pewno nie na tej
grupie, bo sterowniki to już OT.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur