Re: drukarka OKI 321

Autor: Marek <marek-grupy_at_gazeta.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 20:15:29 MET

Dnia Tue, 9 Dec 2008 18:19:46 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

> mam taki głupi problem, chodzi o drukarki OKI 321, są to drukarki
> igłowe służące do drukowania PITów... problem jest taki, że mam
> pod opieką kilka takich drukarek, ale tylko jedna z nich drukuje
> mi polskie znaki spod pewnego programu kadrowego... próbowałem
> podmienić ją na inną, przpeprogramowałem ustawienia tak, żeby
> były identyczne jak w drukarce którą podmieniam i śmok... nie
> działa, nie ma polskich liter... co do cholery? ustawienia są
> identyczne, a tylko jedna drukarka z kilku drukuje mi polskie
> znaki... może Ktoś pamięta stare czasy i mógłby mi podpowiedzieć?
tu masz panel przedni ;)
http://www.allegro.pl/item501967203_oki_321_panel_przedni_czesci_inne_na_aukcjach.html

sel+mode= przełączasz w tryb setup
wciskasz print=drukujesz ustawienia, gdześ tam sa ustawienia języka.
Zeskanuj i daj na wrzutę, we wtorek mogę sprawdzić w drukarce do której
bedę miał dostęp. Ale jak pisał jeden z przedmówców: serie oki 321 z
początków lat 90 nie były na rynek eurpejski i nie tylko nie miały
"polskiego" Eprom-u, ale i nie dało sie ich przerobić (wiadomośc od
autoryzowanego serwisu)
PS. Mam w firmie taka drukarkę, którą ktoś-tam w prehistorycznych czasach
kupił od importera a drukarka dziala do tej pory.
NOwszew OKI /te na nasz rynek/ niestety zdążyły paśc :)