Re: Tani laptop dla zony (kobiety)

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 12:18:36 MET

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:5fv040cyr9mn.dlg@pedalarstwo.to.moja.pasja.net...

> A jakież to bajery są w Viście Basic?
Nie znam Visty ani Basic, powyłaczałem programy jakie się domyslnie
uruchamiają po instalacji systemu oraz usługi, z których się nie korzysta i
zajętość pamięci jest teraz ok. 500MB (zamiast 900MB zaraz po instalacji).
:-)
Odpaliłem na tym filmik nagrany w rozdzielczości 1900x1080 i obraz był
płynny.

> I ile to na baterii trzyma?

Oglądałem film na DVD 2 godzinny i nie padła, ale było już mało co energii.
Jak się wpełni naładuje baterię na 100% to pokazuje czas pracy 2:45h.