Re: Tani laptop dla zony (kobiety)

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 10:21:09 MET

Użytkownik "Olek" <olo@usuntodigitalline.eu> napisał w wiadomości
news:ght931$d0h$1@news.task.gda.pl...

> potwierdzam jak za tą kaskę "niemarkowy" Acer jest spoko :) Bawiłem się
> tym i nie mam zastrzeżeń - jedynie ten model który ja miałem nie miał
> bluetootha.

Akurat bluetooth nie potrzeba paniom, sieć podłaczona po wifi (karta na
atherosie) działa dużo lepiej niż w Asusie (tam jest jakaś inna klarta wifi,
chyba Broadcom). Router mam tp-linka też na atherosie więc działa to w
extanded range, nie wiem na czym to polega, ale zasięg jest większy niż na
tradycyjnej karcie z wifi. :-)