Re: Ma ktoś obudowę "NZXT Alpha"?

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Fri 12 Dec 2008 - 00:02:17 MET

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
news:19ub79imwyvwa.94dao6jvcnhj$.dlg@40tude.net...

> Bo to najtańszy i najprostrzy sposób na wyeliminowanie wibracji. Mój też
> jest odizolowany od obudowy, ale nie potrzebuje dodatkowego chłodzenia.

  Zanieś wibrujący dysk do warsztatu samochodowego to Ci wyważą talerze i
nic nie bedzie wibrować - ja zawsze tak robię z nowymi dyskami i nic mi nie
"wibruje" :) No chyba, że masz obudowę za 12 zł zrobioną z puszek po
konserwach to niestety jedynym wyjściem może być jej usztywnienie cienką
warstwą betonu (oczywiście z zewnątrz).

--
marfi