Re: Ramka elektroniczna

Autor: orcio <orci0_at_NOSPAMop.pl>
Data: Thu 11 Dec 2008 - 00:09:43 MET

Budzik pisze:
> Moze troche NTG ale w koncu gdzie zapytac o ramke LCD do zdjec - bardziej
> chyba na PECET niz na fotografii.
> Chciałbym cos takiego kupic na prezent - fundusze - 200 albo 400 zł.
> Co polecacie w tych cenach? Na co zwrocic uwage?

Wg mnie wazna jest rozdzielczosc do tego jakis sensowny manager
automatycznaego wlaczania, jezeli zdjecia maja byc na pamieci wbudowanej
to wazna jest nie tylko jej wiekosc ale ile zdjec potrafi obsluzyc miale
doswiadczenia z jedna ramka ze mimo iz maila 64MB potrafila z nich
odczytac tylko 16 fotek a ja sie bawilem z dobraniem rozdzielczosci i
kompresji zeby z 60 weszlo...

orcio