Re: plyta glowna ASUS P5KPL-cm a wirtualizacja

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Wed 10 Dec 2008 - 23:21:33 MET

On 10 Gru, 22:02, Miklewicz Marek <miklew...@op.pl> wrote:

> Dzieki za infoemacje a czy plyta obsluguje? za jakis czas, powiedzmy za
> rok chcialbym wymienic procesor na quada a, ze plyta quady obsluguje
> wiec moze udaloby mi sie uniknac kupowania plyty a co za tym idzie XP
>
> --
> Pozdrawiam
> Miklewicz Marekwww.pomoc-monice.org- Pomóż żyć Monice, Ona czeka na Twoją pomoc -
> więcej informacji nawww.pomoc-monice.org
> GG:1249775 | skype:marson

nie jestem pewny na 100%, ale czy to nie jest zalezne *tylko* od
procesora? w sensie: kazda plyta (obslugujaca procek z wsparciem dla
wirtualizacji) "wspiera" wirtualizacje?
nie wiem jak pod windowsem sprawdzic czy jest wsparcie dla VT, ale
cat /proc/cpuinfo wskazuje u mnie cos takiego

(ciach)
model name : Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
(ciach)
puid level : 10
wp : yes
flags : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge
mca cmov pat pse36 clflush dts acpi mmx fxsr sse sse2 ss ht tm pbe
syscall nx lm constant_tsc arch_perfmon pebs bts rep_good pni monitor
ds_cpl vmx smx est tm2 ssse3 cx16 xtpr sse4_1 lahf_lm
bogomips : 5999.07
clflush size : 64
(ciach)

nie wiem od ktorego modelu procki intela maja wsparcie dla wirtu.
rodzina e8xxx ma je :>