Re: lamerskie pytanie o pamiec

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 10 Dec 2008 - 21:49:55 MET

On Wed, 10 Dec 2008 20:57:39 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Nic on nie zmienia w kwestii wyboru właściwej grupy.

>Ale to nie jest pytanie sprzętowe bo to nie tyle jest kwestia
>techniczna, co kwestia oprogramowania pewnych mechanizmów. Pytaj
>na grupach poświęconych systemom, które Cię interesują.

to pozwolisz, ze ja sie posluze cytatem postu z grupy o windows w tym
samym watku:

"4 GiB, i tyle adresuje. A że w tej przestrzeni adresowej, a zwłaszcza
jej ostatniej ćwiartce, mieszczą się różne ciekawe obszary okupowane
przez hardware, to już nie wina systemu operacyjnego tylko producenta
płyty."

>W kontekście "np. XP" -- tak. Inne systemy 32-bitowe *mają*
>*potencjalną* *możliwość* zaadresowania całej pamięci fi-
>zycznej, a czy to robią to już kwestia nie na tę grupę.

jak widze masa postow wylacznie o windows, na ktore nie odpowiadales,
wiecz czemu zawdzieczam te przyjemnosc?
ale tak w kwesti formalnej. kto ci dal prawo do bycia capo tej grupy?
masz jakas legitymacje? <rs>