Re: lamerskie pytanie o pamiec

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 10 Dec 2008 - 19:49:23 MET

On Wed, 10 Dec 2008 09:38:55 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>http://www.ntg.prv.pl/
>FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

radziu. zapewne umknal ci w mojej wiadomosci skrot "np."
spiesze wiec wyjasnic, ze oznacza on: "na przyklad", czyli XP jest
jednym z dowolnie wybranych systemow operacyjnych w tym wypadku
32-bitowych.

>PS. Nie da się.

jestes tego absolutnie pewnien, nie zaleznie od systemu operacyjnego,
z zalozeniem 32-bitowego? <rs>