Re: Rozbudowa-upgrade laptopa

Autor: <hyperlolek_at_gmail.com>
Data: Wed 10 Dec 2008 - 18:29:45 MET

On 10 Gru, 07:17, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:
> Mysle, ze przy takich planach lepiej zrobisz kupujac nowke. Na dzień dobry
> masz duzo wieksza wydajnosc (ktorej po prostu nie kazdy potrzebuje) i
> kompatybilnosc z nowszymi podzespolami.

Tylko, że za 900 zł to nie kupię nówki. Aspire One jest ok ale ma za
mały wyświetlacz. Przy 9 calach raczej nie da się pracować, najwyżej
krótkie sprawdzenie czegoś lub zrobienie notatek, ponoć dobre dla
dziennikarzy... Ten emachines jakby był w promocji za 900 złotych to
wtedy inna sprawa ale teraz widzę, że po półtora tysiąca chodzi...
Poza tym coś mi mówi, że ta propozycja to jakiś niskopółkowy model i
nie wiem jak będzie z niezawodnością... W tej sytuacji to chyba jednak
lepiej mi podpada dobry używany.
Do tego takie jakieś przyzwyczajenie z posiadania desktopów, że lubię
mieć kontrolę nad komponentami komputera, dodawać coś samemu,
wymieniać na coś nowszego, tak jakoś mnie to bawi ;)
Tylko czy ktoś może mi odpowiedzieć na na wstępie postawione pytanie
gdzie znaleźć informacje jakie późniejsze modele CPU będą pasować do
danej płyty (późniejsze niż płyta)? Z tym, że z rozróżnieniem
kompatybilności ze względu na architekturę od kompatybilności ze
względu na częstotliwości taktowania FSB...
Dzięki z góry.